FANDOM

Aris seorang pemanah yang sangat handal. Dia seorang yang hyper aktif dan selalu suka mengusik kawan-kawannya. Namun begitu, dia tetap seorang yang suka menolong orang. Dia tidak sukakan orang yang hipotesis dan tidak ikhlas melakukan sesuatu. Dia menjadi salah satu Wira Kuasa Persahabatan kerana niatnya adalah untuk berbuat baik tetapi ada kalanya dia terasa sedikit tertekan dengan tugasnya dan kadang-kadang dia juga tergesa untuk melakukan kerjanya.

PERWATAKANSunting

Aris seorang yang aktif, suka mengusik kawannya dan sukan menolong orang. Tetapi, dia seorang yang tidak pandai membahagikan masa dan tidak sukakan pelajaran walaupun dia tetapi berusaha untuk UPSR tahun depan. Aris sering bosan kerana hobinya iaitu memanah tidak boleh dilakukan di rumah. Tetapi dia akan mencari cara lain untuk mengisis masanya seperti bermain dengan permainan video, berkomunikasi dengan kawan-kawannya dan meminta Afzuan untuk menolongnya membuat kerja sekolah.

RUPASunting

Aris memakai jaket berhud berwarna biru gelap bercorak hijau cerah. Dia bahagian colarnya ada tali dan dihujung tali itu diikat seperti bola. Dia memakai seluar berwarna biru gelap dan kasut yang berwarna kelabu dan hijau cerah.

Apabila menjalankan tugasnya sebagai Wira Kuasa Persahabatan, Aris memakai baju berwarna biru gelap tetapi lengan panjang dilipat hingga ke siku. Dia memakai anak baju berwarna biru gelap dan bercorak hijau cerah. dia memakai seluar berwarna hijau cerah dan kasut yang sama. Aris juga memakai pelindung siku dan lutut.

Sekitar rangkaian Wikia

Wiki Rawak