FANDOM

Bandar Hijau Qing Fang ialah bandar yang penuh dengan kehijauan pokok dan macam-macam jenis tumbuhan yang segar, hijau dan cantik. Ia juga ada banyak sungai yang jernih airnya. Bandar Hijau juga sebuah bandar yang moden dan beteknologi. Kereta apinya dia dikuasai oleh tenaga megnet dan kereta apinya sangat cantik dengan designnya yang lebih canggih. Treknya juga lebih kuat, stabil dan dapat mengelilingi satu bandar dengan laju. Di Bandar Hijau, penghuni-penghuninya memakai jaket kerana ada banyak pokok dan tumbuhan menyababkan suhunya ialah 15 selsius. Bangunan-bangunannya lebih tinggi dan moden. Ianya diperbuat daripada kaca.
Bandar Hijau QIng Fang.jpg

Bandar Hijau Qing Fang

Hampir kesemua bangunan mempunyai satelitenya sendiri. Di hujung bandar, ada hutan yang penuh dengan pokok asid yang melepaskan gas asid. Mereka telah membina sebuah pagar kaca tetapi ada beberapa asid yang boleh keluar melalui paip jadi dengan Bintang Biru yang menyedut semua asid itu, mereka dapat hidup bebas asid dan tumbuhan dapat hidup subur dan segar. Disebabkan udara yang bersih dan tiada pencemaran, ozon masih lagi tebal dan ada banyak tumbuhan tumbuh dengan subuh dan hijau menyebabkan bandar itu seperti dunia alam semula jadi moden. Penghuni-penghuninya juga bertingkat untuk menjaga bandar mereka dengan sebaik yang mungkin.
Bandar Hijau QIng Fang Suasana Malam.jpg

Bandar Hijau Qing Fang: Suasana Waktu Malam.

Walaupun menjaga alam semula jadi, mereka tetap cuba untuk maju dengan cara yang lebih bijak. Setiap malam, mereka akan menyalakan lampun hijau yang banyak dia setiap bangunan. Pada hari sambutan-sambuatn umum seperti Hari Raya, Deepavali dan Tahun Baru Cina. mereka akan melepaskan bunga api yang banyak dan cantik. Bunga api yang terakhir adalah bunga api yang terkuat, terbesar, tertinggi dan tercantik. Bintang jarang keluar dia Bandar Hijau. Tetapi apabila masa untuk ia keluar, semua orang akan keluar dan melihat kerana setiap kali ia keluar, ia akan keluar dengan banyak.

Sekitar rangkaian Wikia

Wiki Rawak